onsdag 15 oktober 2008

Vem är jag?

Mitt namn är Ola. Min familj består av min sambo Michelle och vår Rottweiler Bosse Larsson. Bosse är som ni hör döpt efter Sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare. Just nu är han inte så nöjd med sitt lags insatser. Det hjälper inte att han ibland är nere på träningarna och skäller på spelarna.

Jag är 33 år och jobbar med säkerhet. På fritiden blir det mycket squash. Sista året har jag tagit upp lirandet igen. De senaste sex åren har det bara varit sporadiska framträdanden på tävlingsscenen. Däremot har jag spenderat många vintrar i Rye, NY och coachat allt från nybörjare till amerikanska juniorlandslaget. Jag har de sista elva månaderna tappat 17 kilo i vikt enbart på träning. Matchvikt nu: 91 kilo

Michelle är 22 år gammal och studerar Biologi i Lund. Hon jobbar extra i biljettkassan på Malmö opera. Vi har träffats i lite mer än tre år.
Vi skall gifta oss den 29 augusti 2009.

Inga kommentarer: